Długopisy reklamowe – ilość czy jakość?

Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe

Ilość czy jakość w reklamie liczy się najbardziej? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Na pewno zależy to od wielu czynników, m. in. od tego, kto jest adresatem reklamy, tzn. jaka grupa jest targetem dla danego reklamodawcy. Ponadto też odpowiedź na to pytanie może zależeć od tego, w jakie branży działa dany reklamodawca, jak dużą jest firmą i wreszcie, jaki produkt albo usługę sprzedaje. Niezależnie od wszystkiego można wymienić najważniejsze cechy pozytywne stawiania na jakość oraz na ilość w marketingu. Aby to zrobić skutecznie, warto podać przykład. Dzięki przykładowi temat może się stać bardziej zrozumiały, a odpowiedź na postawione pytanie może być klarowniejsza. Jaki przykład więc wybrać?Dobrą egzemplifikacją mogą być długopisy reklamowe. Są to przedmioty, w których cechach odnaleźć można wiele zalet zarówno ilości jak i jakości. Jeżeli chodzi o tą pierwszą, bez dwóch zdań wskazać można na niskie koszty produkcji: długopisy są tanie, dlatego można ich wyprodukować bardzo wiele, często w kampaniach reklamowych liczą one miliony sztuk dla jednego tylko reklamodawcy. To z kolei oznacza, że trafią bez wątpienia do bardzo licznych potencjalnych klientów danej firmy. Jeszcze jedną zaletą ilości jest, zwłaszcza w przypadku takich gadżetów jak długopisy reklamowe, fakt, że można je skonstruować na bardzo wiele sposobów, z których każdy, na swój sposób, będzie przykuwał uwagę klienta. Im więcej długopisów, tym więcej ich różnych rodzajów.

Z kolei jakość ma przede wszystkim tę zaletę, że dany przedmiot służy człowiekowi długo. Na pewno klient, który otrzyma dany gadżet, będzie firmę wspominał lepiej, jeżeli gadżet ten będzie trwały i posłuży mu długo. długopisy reklamowe są, generalnie, lekkimi przedmiotami, ale można wykonać je w taki sposób, aby były trwałe i działały dłuższy czas. Mówi się wszak nierzadko o „wiecznych piórach”, których główną zaletą jest to, że służą właścicielowi wiele miesięcy.

Powyższe argumenty są jedynie wstępem do dyskusji, jak widać, odpowiedź na postawione we wstępie pytanie nie jest prosta.