Decydując się na wsparcie kampanii reklamowej produktami codziennego użytku, nie można zapominać o tym, by je wyposażyć w niezbędne nadruki reklamowe. To właśnie tego rodzaju elementy skutecznie wspierają kampanię reklamową, a czynią to poprzez informowanie klientów o szczegółach kampanii oraz o samym reklamodawcy. Oczywiście nie bez znaczenia będzie również to, na czym się ten nadruk umieści. Chodzi o to, by na gadżety reklamowe wybierać atrakcyjne produkty, które każdemu będą potrzebne i przydatne. W ten sposób znacznie zwiększy się prawdopodobieństwo, że gadżety reklamowe wraz z całą kampanią wzbudzą zainteresowanie i odniosą pożądane przez przedsiębiorstwo efekty.Należy pamiętać o tym, że same kubki reklamowe nie wzbudzą tak dużego zainteresowania, by mówić o pełnym sukcesie kampanii reklamowej. W tym wypadku równie ważne będzie to, co i w jaki sposób się na ich powierzchni nadrukuje. Dlatego właśnie zaprojektowanie, a później nadrukowanie treści reklamowych na gadżecie będzie bardzo ważną częścią przygotowania kampanii reklamowej.
Oczywiście kubki reklamowe muszą mieć na sobie nadrukowane treści nawiązujące do kampanii reklamowej, w której biorą udział, jak i do samego reklamodawcy. Dlatego właśnie na nadruku nie może zabraknąć nazwy przedsiębiorstwa lub chociażby jego logo. Poza tym hasła reklamowe czy grafiki ukazujące promowane produkty również są wskazane na nadruku reklamowym. Projektując nadruk, należy jednocześnie pamiętać o tym, by całość dla każdego wydała się atrakcyjna. Będzie to możliwe w chwili, kiedy na powierzchni gadżetu reklamowego znajdować się będą również dekoracje i wzory.
W ten sposób Kubki reklamowe wydadzą się każdemu bardziej atrakcyjne. Tym bardziej że dekoracje mogą stanowić integralna część z nadrukiem reklamowym, uzupełniać go i spajać. Nie bez znaczenia będzie także kolorystyka, którą się wybierze do poszczególnych elementów nadruku reklamowego. Chodzi jedynie o to, by nadruk i dekoracje kontrastowały ze sobą, co lepiej wpłynie na czytelność i ogólny wygląd całości.